Značka Intimissimi slaví 20 let: Svádění v té nejodvážnější a nejkoketnější formě
V roce 1986 tehdy teprve šestadvacetiletý Sandro Veronesi pracoval pro Golden Lady, italskou firmu vyrábějící dámské punčochové zboží a spodní prádlo. Rozhodl se ale svůj život změnit a své plány ihned proměnil ve skutečnost. Založil vlastní společnost Calzedonia. O deset let později ji doplnila značka Intimissimi.
Neodborně bychom výraz Intimissimi mohli přeložit jako „velmi intimní“. Italští návrháři kladou důraz v prvé řadě na romantičnost a preciznost každé kolekce. Obrovský nárůst obliby značky je dán převážně dlouhodobě vysokou kvalitou, něžností, i tvůrčí rozmanitostí kolekcí, a v Itálii je lídrem na trhu.
„V životě musíme být herci, ne diváci,“ své motto plní Italský miliardář a majitel značky do puntíku.
Češky si na tuto značku vyznačující se vysokou kvalitou a rozmanitostí kolekcí musely počkat až do roku 2005, kdy vstoupila na český trh. A Slovenky dokonce až do roku 2009.
Ruská modelka Irina Shayk v roce 2007 nahradila Anu Beatriz Barrosovou jako tvář značky, a ve stejném roce debutovala v jubilejním vydání magazínu Sports Illustrated Swimsuit Issue. Od té doby se tato modelka objevuje v tomto magazínu každý rok. Po třech letech jí byl nabídnut post oficiální velvyslankyně značky, kterou Irina přijala.
Tento rok slaví úspěšná značka 20 let na trhu a modelka byla samozřejmě přítomna. Kdo jiný by také měl sfoukávat svíčky na dortu, že?
Pod značkou FRESHJAM nenajdete jen online magazín, ale i plnohodnotnou luxusní značku oblečení. Nechceme, abyste o skvělém životě jen četli, chceme, abyste ho i žili! Protože prožít život naplno můžete jen jednou. Neprospěte ho.
Projekt, o kterém jsme psali, ohromuje svět svou první módní přehlídkou
The Black Tape Project Joela Alvareze z našeho magazínu už znáte. Na to, jak projekt začal a na další fotografie krásných žen oblepené pouze lepící páskou se můžete mrknout…
Přečíst celý článek »Mrkni na promo SMOKE FUN na naší první kolekci FRESHJAM Collection No. 1
Pořád říkáme, že je to o tom žít naplno, jet si svůj plán hry, otočit se zády k těm, kteří nám nevěří a vydat se trnitou a neprošlapanou cestou…
Přečíst celý článek »Fresh & Classy: Být gentlemanem nikdy nevyšlo z módy
Říká se, že být gentlemanem je vymírající umění. To ale nechceme — jak řekl Tom Ford, správné oblečení je známkou dobrých mravů. Být gentlemanem totiž není jen o oblečení….
Přečíst celý článek »Prosluněný festival Coachella začíná za pár dní, inspirujte se nejlepšími outfity
Dvouvíkendový festival Coachella 2017 začíná už za pár dní a krom těch nejlepších hvězd hudební scény se můžete dobře pokochat i oblečením, které si návštěvníci, resp. návštěvnice ? na tento…
Přečíst celý článek »