Červené podrážky může mít jen Christian Louboutin, francouzský návrhář vyhrál soud
Kdo se alespoň trošku vyzná v módě, ví, že červené podrážky jsou typickým podpisem francouzských lodiček Christian Louboutin. Holandská firma Van Haren to zkusila s červenou podešví také a dostala přes prsty. Louboutin nakonec vyhrál, Soudní dvůr EU rozhodl ve prospěch francouzského designéra a červená na „Louboutinkách“ je nyní oficiálně chráněná.
Návrhář se v případu hájil tím, že barva samotná pro něj tolik neznamená. Jde ale o to, jakým způsobem je použita a právě červená na podrážkách vysokých podpatků je symbolem tohoto módního magnáta po mnoho let. Jak řekl soud, tvary výrobků chránit nelze, barevné podrážky už ale ano.
Foto: Mathieu Cesar
Soud dopadl pro francouzského návrháře dobře, jsme ale přesvědčení, že ani značka Van Haren nemusí být příliš zklamaná. Případ, který sledoval celý módní svět, dostal značku do podvědomí široké veřejnosti a to se jistě na obratech projeví.
Pod značkou FRESHJAM nenajdete jen online magazín, ale i plnohodnotnou luxusní značku oblečení. Nechceme, abyste o skvělém životě jen četli, chceme, abyste ho i žili! Protože prožít život naplno můžete jen jednou. Neprospěte ho.
Mrkni na promo SMOKE FUN na naší první kolekci FRESHJAM Collection No. 1
Pořád říkáme, že je to o tom žít naplno, jet si svůj plán hry, otočit se zády k těm, kteří nám nevěří a vydat se trnitou a neprošlapanou cestou…
Přečíst celý článek »Gentleman, dámička či swagger? Freshjam módní inspirace #3
Utíká to, utíká. Už tu máme třetí měsíc a třetí freshjam inspiraci. Zde dokonce přes 70 super fotografií šatů, doplňků, kombinací pro všechny gentlemany, dámy, slečny, muže, kluky a tak…
Přečíst celý článek »Gentleman, dámička či swagger? Freshjam módní inspirace #2
Po úplně první březnové Freshjam módní inspiraci tu máme tu dubnovou. Konečně! Ať už jsi dámička, gentleman nebo mladej týpek, určitě si najdeš to svoje. Přes padesát modelů pro…
Přečíst celý článek »Značka Intimissimi slaví 20 let: Svádění v té nejodvážnější a nejkoketnější formě
V roce 1986 tehdy teprve šestadvacetiletý Sandro Veronesi pracoval pro Golden Lady, italskou firmu vyrábějící dámské punčochové zboží a spodní prádlo. Rozhodl se ale svůj život změnit a své…
Přečíst celý článek »